پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن چیست؟

پارتیشن به معنای قسمت بندی و جداسازی ست. با استفاده از میتوان از فضای مورد نظر استفاده بهینه نمود. مثلا فضاهای بزرگ را میتوان به چند قسمت تقسیم بندی کرد و عملکردی متفاوت در هر بخش انجام داد. از پارتیشن بندی در انواع مکان های اداری، مسکونی و غیر مسکونی میتوان استفاده نمود و با تفکیک فضا چندین فضای کاربری طراحی و ایجاد کرد. هرسیستمی که بتواند فضا را تقسیم کند پارتیشن نامیده می شود. سیستم جدا کننده های کاذب که امروزه با نام پارتیشن شناخته می شوند نوعی تجهیزات تقسیم بندی فضاهای داخلی بوده که با هدف منظم کردن محیط و با پیش بینی قابلیت جابجایی طراحی و ساخته می شوند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای چیست؟

همان طور که از نام این پارتیشن مشخص است متریال اصلی به کار رفته در آن شیشه است. در پارتیشن اداری شیشه ای امکان استفاده از شیشه های مات شونده به جای شیشه های معمولی فضای مدرن کاری شما را کامل تر میکند. طراحی منحصر به فرد و نصب سریع و آسان از مهم ترین ویژگی های این نوع پارتیشن است.

محصولات مرتبط در این زمینه می توان به پارتیشن  شیشه ای دوجداره وپارتیشن  شیشه ای متحرک اشاره نمود.

نادایران با طیف گسترده‌ای از انواع پارتیشن‌ شیشه ای تک جداره، دو جداره، لمینت، فریملس و … قابلیت بهترین و بیشترین استفاده از حداقل فضا را به شما ارائه می‌دهد. ما با تقسیم‌بندی و بخش‌بندی محیط کاری و زندگی شما امکان استفاده بیشتر از تمامی فضاها را فراهم می‌کنیم. رزومه اجرایی پارتیشن شیشه‌ای نادایران بالغ بر چهارهزار مترمربع است که برای اداره‌های دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و … عملیاتی شده است.

مقاطع پارتیشن شیشه‌ای

مقطع داخلی پروفیل‌های فریم‌لس نادایران، شیشه‌های به ضخامت ۱۰ میل را در خود جای داده‌اند. در واقع امکان استفاده از شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت شفاف، ۱۰ میل سکوریت ساتینا، ۱۰ میل سکوریت با طراحی سندبلاست، لوگو، علامت تجاری خاص، طرح خاص، شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت شفاف، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی ترنسپرنت، و شیشه‌های دو لایه ۵ میل هوشمند وجود دارد. در نتیجه شما انتخاب های متنوعی از لحاظ مقطع، طرح و رنگ پروفیل آلومینیوم، رنگ و جنس شیشه‌های مورد استفاده خواهید داشت.

پارتیشن شیشه ای

یراق آلات پارتیشن های شیشه ای

خوشبختانه کشور عزیزمان در تولید یراق‌آلات و اکسسوری به تناسب تولید شیشه و آینه گام برداشته است. و از لحاظ ظرافت و استحکام قابل قیاس با یراق‌آلات وارداتی (بخصوص یراق‌آلات ایتالیایی) می باشد.

از جمله این تولید کنندگان شرکت آکپا و آکرول و… البته شرکت نادایران در تعدادی از پروفیل ها و قطعات به صورت سفارشی و با طراحی طراحان خود سفارش تولید می دهد.

یراق‌آلات بکار رفته در پارتیشن‌های فریم‌لس اکثرا ایرانی هستند ودر تعدادی از پروژه ها  اقدام به واردات یراق‌آلات ایتالیایی بخصوص برند هوپه مرونی کرده است. باتوجه به مشکلات موجود در ارتبار با واردات یراق‌آلات از ایتالیا، به موازات آن اقدام به واردات مستقیم یراق‌آلات چینی و تایوانی درجه یک از قبیل برند کینگ لانگ، میتسوبو، هایدلی، ان‌اچ‌ان، اسپید و … کرده است.

پارتیشن شیشه ای

چرا پارتیشن شیشه ای مدولار؟

مهم ترین فایده حاصل از نصب پارتیشن های شیشه ای مدولار این است که صاحبان ساختمان و تیم های مدیریتی مربوط به آن می توانند به راحتی آنها را به موقعیت های جدید منتقل کنند. پارتیشن های قابل حمل شما را قادر می سازد تا به راحتی و آسان تر از آنچه که در مورد پارتیشن های سنتی وجود دارد، طرح های جدیدی در دفتر خود ایجاد کنید. که برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده اند. به عنوان مثال فضایی که شامل بسیاری از محفظه های کوچک است. می تواند به هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل، به سرعت و به راحتی به یک اتاق کنفرانس و محوطه ای برای جلسات و یا یک فضای کاری باز تبدیل شود.

یکی از مشکلاتی که اغلب با فضاهای کاری مدرن و با طرح آزاد وجود دارد، سر و صدای بیش از حد است. پارتیشن های شیشه ای به مدیران ساختمان این امکان را می دهند تا سر و صدای محیط را در فضای کاری بزرگ کاهش دهند. بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی اصلی آسیب برسانند.

نصب پارتیشن شیشه ای مدولار

اگر قصد دارید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتری تغییر دهید یا آن را در آینده برای مخاطب هدف خود جذاب تر کنید، دیوارهای شیشه ای مدولار می توانند یک گزینه مقرون به صرفه باشند. پارتیشن های مدولار با قابلیت حمل آسان طراحی شده اند، بدون نیاز به استفاده از ابزارهای خاص یا بستن ساختمان در یک مدت طولانی برای بازسازی، می توانند خیلی سریع تر از پارتیشن های سنتی جابجا شوند

هر نوع طرح که می خواهید در یک ساختمان تجاری داشته باشید، دیوارهای پارتیشن شیشه ای می توانند زیبایی را برای فضای داخلی دفتر شما به ارمغان آورند و باعث جذابیت بیشتر آن برای کلیه صنایع و بخش های تجاری شوند. با این حال، پارتیشن های شیشه ای، چه از نوع قابل حمل و چه از نوع ثابت، از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند و از اصول و روندهای طراحی مدرن پیروی می کنند.

هر دو پارتیشن شیشه ای ثابت و قابل حمل، صاحبان ساختمان را قادر می‌سازند. تا فضای داخلی اداری را طوری ایجاد کنند که در آن نور طبیعی می‌تواند حتی به تاریک‌ترین گوشه‌ها نیز وارد شود. اما پارتیشن های قابل حمل باعث می شود مقدار نور طبیعی در فضاهای تجاری به حداکثر برسد.

2 comments

پارتیشن شیشه ای فریم لس | مهرازان ویرا سپید با نام تجاری نادایران

[…] پارتیشن شیشه ای فریم لس ساده ، شیشه ای مات و رنگی در شرایط کنونی با توجه به چیدمان ها، دیزاین های خاص و کوچک تر شدن فضاها، پارتیشن ها بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن ها این امکان را به شما می دهند تا بخش های مختلف محیط را بدون نصب دیوارهای کاذب، جدا کنید و هر زمان که خواستید با جابه جا کردن آن ها، در دکوراسیون خود تغییر ایجاد کنید. […]

پارتیشن دو جداره چیست؟ | مهرازان ویرا سپید با نام تجاری نادایران

[…] مدل محصولات از پارتیشن شیشه ای هستند که بدون اسکلت و فریم هستند و از این مدل پارتیشن […]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!