پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس از بهترین و پر کاربرد ترین پارتیشن های اداری و خانگی میباشد که توانسته نیاز افراد زیاد را بر طرف کند و محبوبیت زیادی پیدا کند و به یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات ما تبدیل شود.

در این نوع پارتیشن از یک پروفیل آلومینومی با ابعاد 3 در 4 سانتی متر، به عنوان نگه دارنده دور شیشه‌ها استفاده می شود که استحکام و مقاومت را هم تا حد زیادی بالا میبرد.

پارتیشن فریم لس ( بدون فریم ) به صورت شیشه‎ای تک‎جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سند بلاست به صورت کاملا مات یا راه‎مات یا طرح‎های دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه ‎های پارتیشن فریملس, این گروه از پارتیشن‎ها جزو دسته پارتیشن‎های خاص به شمار می آیند.

این مدل از پارتیشن ها بدون فریم و با بست و یراق آلات ایرانی و خارجی با کیفیت ساخته و نصب میشوند و به همین دلیل به سبک پارتیشن مینیمال یا مدرن شباهت دارند.

دلیل محبوبیت زیاد این پارتیشن ها این است که فقط از شیشه هستند و نسبت به سایر محصولات زیبایی خیلی بیشتری دارند ، از طریف هم چون فقط از شیشه و یک سری یراق آلات هستند ، قیمت تقریبا کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

این پارتیشن ها تحولی نوین هستند و در ساخت آنها از کمترین مقدار پروفیل استفاده میشود و همچنین به خاطر این که تک جداره هستند هیچ فضایی از مساحت دفتر کار شما را اشغال نخواهند کرد ، فقط باعث جداسازی محیط و دید کامل شما به کارمندان میشوند.

پارتیشن فریم لس

پارتیشن اداری فریم ‌لس Frameless

همانطور که از اسم این محصول پیداست ، از شیشه و بدون فریم ساخته میشود و نکته مهم در ساخت آن این است که از حداقل پروفیل در ساخت آن استفاده شده است.

این سبک از پارتیشن ها جزو انواع پارتیشن اداری مفید و کاربردی هستند زیرا پروفیل های محدودی دارند و حداقل فضا را اشغال میکنند و در نتیجه فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد و علاوه بر این زاویه و نمای دید بیشتری را برای کاربران فراهم میکند.

شاخصه و ویژگی این نوع پارتیشن ، ظرافت ، قطر کم ، بازتاب زیاد نور و همچنین وسعت دید بالا می باشد.

برای ساخت این محصول از شیشه های 10 میل همراه با فریم استیل و آلومینیوم استفاده میشود که درب ها نیز به صورت رولینگ نصب میشوند و به صورت ریلی باز و بسته میشوند.

نکته هائز اهمیت این محصول این است که اجرا آن از کف زمین تا سقف است که این مورد باعث میشود که محصول نصب شده عایق صدا و حرارت و موارد دیگر هم باشد و همچنین با این کار استحکام و مقاومت پارتیشن نصب شده هم بیشتر میشود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس ، از زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار برخوردار بوده و دلیل زیبایی آن، نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه ها و یکدست بودن آنها می باشد.

پارتیشن شیشه ای دارای دو مدل با فریم و بدون فریم میباشد که مدل فریم لس علاوه بر زیبایی ، از نظر اقتصادی و هزینه هم به صرفه تز است و همین موارد و مزایا باعث شده محبوبیت و طرفداران بیشتری پیدا کند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای داشتن محل کاری زیبا و متفاوت حتما لازم نیست کار های خارق العاده و پر هرزینه انجام دهید بلکه راه های زیادی هستند که میتوانند محیط کار شما را مفید و کاربردی و زیبا کنند ، به طوری که چندین کارمند به طور جداگانه حریم خصوصی خود را داشته باشند و کارفرما نیز به آنها دید کافی داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس ساده ، شیشه ای مات و رنگی در شرایط کنونی با توجه به چیدمان ها، دیزاین های خاص و کوچک تر شدن فضاها، پارتیشن ها بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن ها این امکان را به شما می دهند تا بخش های مختلف محیط را بدون نصب دیوارهای کاذب، جدا کنید و هر زمان که خواستید با جابه جا کردن آن ها، در دکوراسیون خود تغییر ایجاد کنید.

از این سبک پارتیشن ها در مکان ها و فضا های مختلفی استفاده میشود اما کاربرد اصلی آنها در قسمت کنفرانس و مدیریت است که برای کنترل دید هم میتوانید روی شیشه از سندبلاست ، سی ان سی و استیکر استفاده کرد.

این نوع پارتیشن از شیشه 10 میل سکوریت با قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت مات، راه مات، طرح و لوگو تشکیل می شود. به دلیل شکل ظاهری زیبا و دید نامحدود، این محصول ویژه، در مکان هایی که نیاز به دید باز دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد.

حمام خانه ها نیز از قسمتی از خانه است که میتوانید بجای دیوار کشی و هدر دادن وقت و پول اضافه میتوانید از این پارتیشن ها اما با شیشه های کاملا مات استفاده کنید که باعث زیبایی محیط مورد نظر هم میشود.

همچنین اگر دوست دارید یک فضای مناسب برای کودک خود در پذیرایی منزل داشته باشید ، میتوانید از این نوع پارتیشن در قسمتی از پذیرایی که ساتفاده و کاربرد زیادی ندارد استفاده کنید و در هر لحظه دید کامل به فرزندتانه داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره از زیر مجموعه های پارتیشن تک جداره است که کاربرد آن برای جاسازی فضا و تقسیم فضا به چند قسمت است و این محصولات دارای پروفیل های بازیک و نازکی هستند و همچنین نسبت به مدل های دوجداره فضای کمتری را اشغال میکنند و مهم ترین فرقی که با مدل های دوجداره دارد این است که ، عاسق سر و صدا و حرارت نیستند و به درد جاهای کم رفت و آمد و کم سر و صدا میخورند.

همچنین این پارتیشن ها بسیار سبک هستند و میتوان آنها را حمل کرد و قمت این سبک نیز از سبک دوجداره ارزانتر است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره

پارتیشن شیشه ای فریم لس دوجداره هم از زیر مجموعه های پارتیشن دوجداره میباشد که برای کاهش نفوذ و تبادل سر و صدا و همچنین حرارت در مکان های شلوغ استفاده میشود.

 

این پارتیشن ها به نوعی طراحی شده اند که قابلیت نصب دو شیشه با فاصله 5 سانتی از هم را داشته باشند و همچنین برای زیبایی بیشتر هم میتوان از پرده های کرکره ای روی شیشه ها استفاده کرد.

همچنین در این محصولات از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد، استفاده می گردد و نصب آن هم از سقف تا کف است که کاملا حریم شخصی آروم و بی سر و صدایی را همراه با دید شفاف و کافی و نور طبیعی و کافی ایجاد میکند و به همین دلایل قیمت این نوع محصولات از نوع تک جداره بیشتر است.

از مهمترین اجزاء این محصول ، شیشه می باشد و همچنین از شیشه و یراق آلات مخصوص به خود تشکیل می شود.

نکته مهم و مزیت اصلی این نوع پارتیشن که مورد توجه مشتریان قرار گرفته، جای گیری، پرتی کمتر و سطح مفید بیشتر آن، به دلیل نداشتن فریم می باشد.

مزایا و ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس

  1. طراحی خاص و منحصر به فرد
  2. طراحی انعطاف‌پذیر و کاربری برای استفاده از شیشه های تک جداره و دوجداره و منحنی
  3. امکان استفاده از شیشه‌های شیشه های 8 , 10 و 12 میلی‌متری
  4. نصب سریع و آسان
  5. در این نوع پارتیشن امکان استفاده از انواع شیشه‌های مات یا رنگی یا طرح‌درا وجود دارد.
  6. به سرعت می توانید فضای خود را مطابق با شرایط جدید پیکربندی کنید.
  7. عایق صدا و آکوستیک
  8. بازسازی کم هزینه
  9. فضای کاری زیبا و لذت بخش
  10. نور طبیعی بیشتر

پارتیشن فریم لس با شیشه شفاف

سطح مقطع آن رنگی نزدیک به سبز یا آبی دارد و در اکثر موارد از این نوع شیشه استفاده می گردد. به خاطر کیفیت بالای مواد اولیه و فاقد هر گونه موج در نقاط موجود بطن شیشه، بالاترین کیفیت این دسته از شیشه ها به شیشه های سوپرکلیر بر می گردد.

پارتیشن فریم لس با استیکر مات

امروزه راهکارهای گوناگونی برای محدود کردن دید فضای داخل پارتیشن به صورت کامل یا نیمه و طرح دار وجود دارد که یکی از آنها استفاده از استیکر های مات کن می باشد.

پارتیشن فریم لس با استیکر رنگی

با بهره گیری از استیکرهای رنگی و برش های بسیار دقیق و با کیفیت امکان اجرای تمامی طرح های نوشتاری و لوگوی شرکت ها به صورت رنگی بر روی شیشه پارتیشن امکان پذیر گردیده است. ایده های بسیار زیبا و متنوعی در خصوص استفاده از استیکرهای رنگی بر روی شیشه پارتیشن ها وجود دارد.

پارتیشن فریم لس با شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به عنوان شیشه رنگی در پارتیشن اداری شیشه ای بی فریم کاربرد فراوانی دارد. این شیشه ها با وجود داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها می توانند در دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و مسکونی نقش بسزایی در زیبایی و خاص شدن محیط پیرامون خود را داشته باشند. در تولید این نوع از شیشه ها، یک طرف شیشه را با رنگ مخصوصی پوشش داده و موجب می شود تا هیچ گونه نوری از شیشه عبور نکند.بدیهی است این شیشه ها  به صورت یک رو اجرا می شوند.

پارتیشن فریم لس با فریم های آلومینیوم

قطر و کیفیت این فریم ها نسبت به انواع چینی و ایرانی آن ظریف تر و بالاتر بوده و با توجه به اینکه از بهترین نوع آلومینیوم ساخته شده در رنگ کاری و آنودایز قابل مشاهده بوده و دارای استحکام بالایی هستند و در نهایت ظاهر بهتری به این محصولات می بخشد.قابل ذکر است جدیدترین رنگ پروفیل و یراق آلات این محصول مشکی می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

پارتیشن فریم لس با شیشه لمینت

شیشه لمینیت نسبت به شیشه‌های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است. شیشه معمولی در اثر شکست به قطعات درشت و برنده مبدل شده که می‌تواند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. شیشه‌های سکوریت در مقایسه با شیشه‌های معمولی وضعیت بهتری دارند. این شیشه‌ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده تبدیل می شوند که هیچ گونه خطر جانی برای افراد در بر نداشته اما در هر صورت با وارد کردن ضربه سنگین شیشه فرو می‌ریزد. فلسفه پیدایش شیشه‌های لمینیت مرتفع نمودن مشکل اجرای رنگی کردن شیشه ها به صورت یک رو بود. در فرآیند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه، لایه‌های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می‌گردند. مهمترین مشخصه شیشه‌های لمینیت الگوی شکست آنهاست. شیشه‌ها در اثر ضربه می‌شکنند اما تکه‌های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می‌نماید. قابل ذکر است این شیشه های از بقیه انواع نام برده شده فوق گران تر می باشند.

پارتیشن فریم لس با شیشه کریستالی

شیشه کریستال یا شیشه سرب‌دار یکی از انواع شیشه‌های سیلیکاتی است که در ترکیب خود حاوی اکسید سرب می باشند. شیشه های کریستالی دارای شفافیت بالایی بوده تا آنجا که سطح مقطع آن نیز شفافیت خاصی دارد و به رنگ سبز یا قرمز متمایل نیستند. از امتیازات استفاده این دسته از شیشه ها در این پارتیشن ها این است که علاوه بر کیفیت بالای آن باعث کمتر دیده شدن درز فی مابین شیشه ها گردیده و در نتیجه ظاهر زیباتری به پارتیشن القا می نمایند.

پارتیشن فریم لس با فیلم های رنگی

در برخی موارد می توان با تغییر رنگ پارتیشن به رنگ های قرمز ، آبی ، سبز و یا هر رنگ دیگری که مناسب فضای موجود باشد می توان جلوه خاص و متفاوتی به حال و هوای فضای اداری داد. برای این کار با نصب فیلم های رنگی مخصوص شیشه امکان تغییر رنگ کل شیشه وجود دارد.

پارتیشن فریم لس با چهارچوب

این محصول دارای چارچوبی در مقیاس بزرگ و در محل اتصال پنل های شیشه ای به یکدیگر است . این چارچوب ، شامل فریم های عمودی است و اغلب فریم های افقی در آن مشاهده نمی شود . از این چارچوب می توان به عنوان درب شیشه ای برای فضای داخل پارتیشن نیز استفاده کرد.

پارتیشن فریم لس بدون چارچوب

این محصول هم توسط اتصالات خطی به کف و سقف متصل می شوند و به دلیل همین اتصال استحکام بالایی نیز دارند . ضخامت شیشه ها در این پارتیشن بدون چارچوب ، معمولا زیاد بوده و در حدود یک سانتی متر است که وزن آن را نیز حد زیادی افزایش می دهد .

پارتیشن فریم لس با درب چوبی

در اجرای پارتیشن بدون فریم امکان نصب درب چوبی ، در نوع با چارچوب یا بدون چارچوب وجود دارد . این نوع پارتیشن ، تنوع متریال بیشتری دارد و در هماهنگی با دکوراسیون داخلی و مبلمان چوبی موثر است . همچنین می تواند موانع بصری را بیشتر کرده و با کاهش شفافیت شیشه ، دید را محدود کند.

پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس و استیل

در اجرای پارتیشن شیشه ای از انواع فریم استیل زیاد استفاده می‌شود. این نوع فریم زیبایی خاصی به پارتیشن می‌دهد و به خاطر جلوه خاصی که دارد، طرفداران زیادی هم به خود جذب کرده است. این نوع پارتیشن گذشته از ظاهر زیبایی که دارند، مقاومت و استحکام خوبی هم داشته و طول عمر بالایی دارند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس تاشو

این پارتیشن ها با حرکت در راستای دو محور ، به موازات یکدیگر درآمده و به اصلاح روی هم تا می شوند و در مساحت بسیار کمی را اشغال می کنند . در واقع به وسیله ای این پارتیشن تاشو ، شما می توانید در زمان نیاز ، پارتیشن را جمع کرده و فضا را دوباره یکپارچه کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس متحرک (جمع شونده)

پارتیشن های شیشه ای جمع شونده که با حرکت بر روی یک محور یا در راستای دو محور قابلیت جمع شدن و افزایش ارتباط میان دو فضا را دارند . در این نوع پارتیشن شیشه ای جمع شونده ، بازشو برای ورود به فضا ، از طریق حرکت پنل های شیشه ای فراهم می شود.

مقاطع پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس

مقطع داخلی پروفیل‌های فریم ‌لس ، شیشه‌های به ضخامت 10 میل را در خود جای داده‌اند. در واقع امکان استفاده از شیشه‌های 10 میل سکوریت شفاف، 10 میل سکوریت ساتینا، 10 میل سکوریت با طراحی سندبلاست، لوگو، علامت تجاری خاص، طرح خاص، شیشه‌های 10 میل سکوریت رنگی، شیشه‌های دولایه 5 میل سکوریت لمینت شفاف، شیشه‌های دولایه 5 میل سکوریت لمینت رنگی، شیشه‌های دولایه 5 میل سکوریت لمینت رنگی ترنسپرنت، و شیشه‌های دو لایه 5 میل هوشمند وجود دارد.

در نتیجه شما انتخاب های متنوعی از لحاظ مقطع، طرح و رنگ پروفیل آلومینیوم، رنگ و جنس شیشه‌های مورد استفاده خواهید داشت.

یراق آلات پارتیشن های فریم لس

متاسفانه کشور عزیزمان در تولید یراق‌آلات و اکسسوری به تناسب تولید شیشه و آینه گام برنداشته است و از لحاظ ظزافت و استحکام قابل قیاس با یراق‌آلات وارداتی (بخصوص یراق‌آلات ایتالیایی) نیست.

یراق‌آلات بکار رفته در پارتیشن‌های فریم‌لس اکثرا ایتالیایی هستند که شرکت بصورت مستقل اقدام به واردات یراق‌آلات ایتالیایی بخصوص برند هوپه مرونی کرده است. باتوجه به مشکلات موجود در ارتبار با واردات یراق‌آلات از ایتالیا، به موازات آن اقدام به واردات مستقیم یراق‌آلات چینی و تایوانی درجه یک از قبیل برند کینگ لانگ، میتسوبو، هایدلی، ان‌اچ‌ان، اسپید و … کرده است.

استیکر پارتیشن شیشه ای

منظور از استیکر پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن های فریم لس و … برچسب هایی است که میتوان روی پارتیشن ها چسباند که این برچسب ها در بهترین شکل میتواند لوگو شرکت مورد نظر باشد.

این برچسب ها اغلب جنبه تزئینی دارند و بهره گیری از آن بر روی شیشه میتواند باعث افزایش جذابیت شود.

متخصصان و طراحان با اجرایی کردن ایده‌ های خلاقانه و بکر و نو توانسته‌اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نمایند و به نوعی با تبدیل پارتیشن های شیشه ای شفاف به شیشه های رنگی ،مات ،طرح دار به صورت اشکال یا متنی حاوی اشاره به موقعیت مکانی یا شعار تبلیغاتی و… ، محل مناسبی برای طراحی های خاص و ناب و ایجاد حس شادابی و تنوع در فضای اداری هستند.

انواع استیکر پارتیشن های شیشه ای عبارتند از :

استیکر مات

استیکر هایی هستند برای محدود کردن دید فضای داخل.

استیکر رنگی

استیکر های رنگی شامل طرح ها و نوشته های مختلف و همچنین لوگو مورد نظر هستند باعث جذابیت میشوند.

استیکر مش

این استیکر با در اختیار داشتن حفره‌ هایی ریز در سطح خود، نه تنها را نور را عبور می‌دهند بلکه امکان چاپ بر روی شیشه را برای شما فراهم می ‌آورند.

پرینت

پرینت شامل هر نوع اسم و نوشته ای میشود که میتوان روی پارتیشن ها چسباند.