درب کرکره اتوماتیک سرعتی یا های اسپید

درب اتوماتیک های اسپید

درب کرکره اتوماتیک سرعتی یا های اسپید، نوعی درب اتوماتیک است که با سرعت بالا و به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این نوع درب‌ها معمولاً در محل‌هایی استفاده می‌شوند که نیاز به عبور ورودی و خروجی سریع دارند. مانند پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌ها و غیره. کرکره های اسپید برای ورودی های متوسط و بزرگ و درب های بیرونی دارای شرایط ناهمگون  مانند کارخانه ها، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و …کاربرد دارد.

درب اتوماتیک های اسپید

این نوع درب اتوماتیک های اسپید برای ورودی هایی که در معرض وزش بادهای شدید هستند. یا برای جدا کردن دو سالن از همدیگر و جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود. جنس این نوع درب از پی وی ‌سی الیاف دار و پلی استر است و دارای وزن کم و بسیار مقاوم است. کرکره های اسپید به دو صورت چرخشی یا رول آپ و کنار هم فولد آپ جمع می ‌شود. درب‌ بالا رونده دارای سرعت منحصر به فرد است. در دو نوع پارچه ای و آلومینیومی تولید و اجرا می شود. با کوچکترین مانع در هر نقطه، ایستاده و با همان سرعت به بالا بر می گردد.

کاربرد کرکره های اسپید

کاربرد کرکره های اسپید برای جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه است.

سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی در وقت، افزایش راندمان کارکنان و قابلیت شستشو ویژگی های مهمی برای این محصول است.

نصب درب اتوماتیک پر سرعت یا کرکره های اسپید با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائل نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و … کاربردی است..

این نوع درب کرکره ای مجهز به مرکز کنترل پیشرفته مجهز به سیستم برنامه ریزی و قابلیت تنظیم میزان بازشو به صورت نرم افزاری است.

قابلیت نصب باتری ذخیره کننده برای زمان قطع برق و دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز برای کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع است.