پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضاها یا ایجاد حریم خصوصی درست شده است. این دیوارها معمولاً از شیشه سکوریت با ضخامت 1.2 تا 3.8 اینچ ساخته می شوند. پنل های شیشه ای را می توان با استفاده از کانال U یا گیره به سطوح مختلف مانند سقف، کف، دیوار، زانوی دیوار و … وصل کرد. طرح های پارتیشن شیشه ای را می توان با توجه به ابعاد و تعداد پنل ها و زاویه بین آنها و دیوارها و استفاده از درهای شیشه ای یا ورودی بدون درب، سفارشی سازی کرد. پارتیشن شیشه ای را می توان در موارد زیر به کار برد: فضای داخلی خانه، مجتمع های اداری، سرویس های بهداشتی و غیره..

دفتر مهندسی و اجرای نادایران یک شرکت متخصص در طراحی و اجرای پروژه های عمرانی، صنعتی و معماری است. این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص، دارای تجربه ای چندین ساله در زمینه های مختلف مهندسی است. این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی و کاربرد تکنولوژی های نوین، قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود است.

اگر به دنبال یک شرکت مهندسی و اجرایی مطمئن، حرفه ای و با سابقه هستید، دفتر مهندسی و اجرایی را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره رایگان، با مهندسین ما تماس بگیرید یا به وب سایت WWW.nadiran.ir مراجعه کنید. منتظر تماس شما هستیم.