پارتیشن استیل

پارتیشن استیل چیست؟

پارتیشن استیل یک پارتیشن دیواری است که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این نوع پارتیشن ها به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، حرارت، خوردگی و ضربه، بسیار محبوب در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، داروسازی و صنایع شیمیایی هستند.

این نوع پارتیشن در انواع زیبا و شکیلی طراحی و تولید می شود که موجبات خلق یک دکوراسیون اداری لاکچری را فراهم می آورد. در واقع این پارتیشن ها گزینه مناسبی برای ایجاد یک دکوراسیون اداری مدرن محسوب می شوند. توجه داشته باشید که یکی از مزیت های دکوراسیون اداری شیک، افزایش تعامل میان کارکنان و ارتقا روحیه کارکنان می باشد. در نتیجه، این امر باعث افزایش راندمان کاری در محیط اداری و سودآوری بیشتر برای مدیران و مسئولان ذیر ربط می گردد.

پارتیشن اداری استیل در طراحی دکوراسیون اداری به دلیل مقاومت زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. دوام و استحکام بالای این پارتیشن ها باعث شده است که خواهان و طرفدارن زیادی را به خود جلب کند.

پارتیشن استیل

مزایای پارتیشن استیل عبارتند از:

– مقاومت بالا در برابر خوردگی و رطوبت

–  شستشو و ضد عفونی

–  تعویض و بازسازی

–  استفاده در شرایط سخت

 

از کاربرد های این نوع پارتیشن میتوان به جداسازی فضای کاری در صنایع مختلف، جداسازی اتاق ها در بیمارستان و مراکز بهداشتی، جداسازی فضاها در سالن ورزشی و یا استخر و سوناها و همچنین جداسازی فضاهای اداری و تجاری اشاره کرد.

بنابراین، پارتیشن استیل یک راه حل مقرون به صرفه برای جداسازی فضای کاری و تجاری است که مقرون به صرفه، قابل تعویض و بازسازی، قابل شستشو و ضد عفونی است.